عکس مستهجن گلشیفته فراهانی از سایت مجله فیگارو حذف شد+عکس

  

به گزارش آشیانه نیوز، بعد از گذشت تقریبا یک روز از انتشار عکس نیمه برهنه گلشیفته فراهانی در سایت مادام لی فیگارو و باز نشر آن در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی خارجی، عکس این هنر پیشه ساعاتی پیش، از این سایت بدون هیچ گونه توضیحی برداشته شد.

این اتفاق بعد از آن افتاد که بهزاد فراهانی هم به انتشار عکس نیمه برهنه گلشیفته،دخترش واکنش نشان داد.

پیش تر مادر گلشیفته هم نسبت به انتشار تصویری از دخترش در مجله فیگارو موضع گرفته و آن را حاصل فتوشاپ دانسته بود.

بهزاد فرهانی در این باره گفت: من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است.دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست.

 

عکس مستهجن گلشیفته فراهانی از سایت مجله فیگارو حذف شد+عکس

گلشیفته فراهانی، بازیگر و نوازنده ۲۹ ساله ایرانی ساکن پاریس که علاقه شدیدی برای جلب توجه و شدت بخشیدن به شیب رفتار غیراخلاقی‌اش دارد در سال 2011 طی اظهاراتی که همراه عکسهای وی در نشریه مد wox - که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد- گفته بود که از حجاب متنفر است. از سوی دیگر گلشیفته فراهانی در فیلم "جای اژدها" براحتی بازیگر مرد فیلم "دوگاری اسکات" را می بوسد و در تختخواب هتل با لباس خواب در کنار اومی خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند./م

معنای انتقاد در دیدگاه رهبر معظم انقلاب

انتقاد یعنى سره و ناسره و قوّت و ضعف را در کنار هم دیدن. معناى انتقاد این نیست که انسان نقاط قوّت را نبیند و نقاط ضعف را هم حتّى گاهى با انگیزه‏هاى گوناگون ملاحظه کند..
 

 

به گزارش آشیانه نیوز، انتقاد یعنى سره و ناسره و قوّت و ضعف را در کنار هم دیدن. معناى انتقاد این نیست که انسان نقاط قوّت را نبیند و نقاط ضعف را هم حتّى گاهى با انگیزه‏هاى گوناگون ملاحظه کند..

فرق انتقاد و نق زدن

یک فرق اساسى وجود دارد بین انتقاد کردن و نق زدن. انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که در این اثر نمایشى شما، در این داستان شما وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید....من به عنوان یک روحانى و به عنوان یک مسئول در نظام جمهورى اسلامى، به شما عرض میکنم: اینجور انتقادى هیچ اشکال ندارد، بلکه مطلوب است؛ چون این انتقاد، جامعه را به سمت رفع نواقص پیش میبرد و حرکت میدهد؛ این خوب است.

اما یک وقت این نیست؛ نق زدن است. آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن. مگر نقاط منفى و نقاط ضعف از یک جامعه رخت برمیبندد؟ مگر بکلى ریشه‌کن میشود؟... افتخارى نیست؛ همین طور انسان نق بزند، سیاه‌نمائى کند، یأس بپراکند. شما وقتى زشتى را نشان میدهید، اما آن عامل خیرى را که بناست بر زشتى غلبه پیدا کند یا با آن مبارزه کند، نشان نمیدهید، در جامعه یأس پراکنده میشود و نومیدى به وجود مى‌آید...

کسانى که تریبون هایى در اختیارشان هست - هر تریبونى؛ از منبرها و روزنامه‏ ها و صدا و سیما و مجلس و نماز جمعه و امثال اینها بگیرید تا هر تریبونى در هر گوشه کشور - مراقب باشید که تهیّج سیاسى براى کشور مضرّ است. فضا باید آرام و متعادل باشد تا دولت و مسؤولان بتوانند به وظایف خود عمل کنند. ... یکى از بدترین عیوب براى فعّالان سیاسى این است که درصدد انشقاق و جدایى و بهانه گیرى از یکدیگر باشند. وحدت کلمه را حفظ کنید. یکى از بدترین کارها این است که مسؤولانِ موظّف نظام، به وسیله اشخاص دیگر - صرفاً به خاطر این‏که تریبونى در اختیارشان قرار گرفته - مورد تخریب واقع شوند. انتقاد کردن غیر از تخریب کردن است.انتقاد، خوب و نعمت است. اگر دولت یا مسؤولان دیگر، مورد انتقاد قرار نگیرند، عیوب خودشان را نمى‏ فهمند. انتقاد در واقع هدیه کردن عیوب آنها به خود آنهاست. ممکن است گاهى انتقاد درست باشد، ممکن هم هست نادرست باشد؛ اما انتقاد کردن غیر از تخریب کردن است.... باید یکپارچه باشید؛ کما این‏که هدف و خاستگاه فکرى شما یکى است. این معنى ندارد که اگر کمبود و ضعفى در کار دولت و در بخشى ایجاد شد، کلیّت دولت مورد اهانت قرار گیرد و یا اگر کسى به یک حکم قضایى اعتمادى ندارد، قوّه قضایّیه را تخریب کند. بدترین رفتار با قوّه قضایّیه یک کشور همین است که کسى به خاطر نپسندیدن صدور و اجراى حکمى از صدها و هزاران حکم، بنا کند کلّ قوّه قضایّیه و دادگسترى کشور را زیر سؤال بردن و مورد اهانت قرار دادن. یکى هم یک حکم دیگر را قبول ندارد، دیگرى هم حکم سومى را قبول ندارد؛ این‏که مجوّز اهانت نمى‏ شود. اهانت کردن و تخریب کردن و زیر سؤال ناشایست بردنِ قوّه مقنّنه - چه مجلس و چه شوراى نگهبان که جزو قوّه مقنّنه است - برخلاف مصالح ملت و ناسپاسى نسبت به رأى ملت است. همه باید مراقب باشند.

انتقاد در جامعه چیز خوبى است؛ زیرا انتقاد موجب مى‏ شود انتقاد شونده بتواند نقاط قوّت و ضعف خود را بفهمد و همچنین ناظران صحنه بتوانند بفهمند. این به پیشرفت کار کمک مى‏ کند. لیکن انتقاد، غیر از عیب جویى، آن هم عیب جویىِ خصمانه است.
انتقاد درست

انتقاد دو گونه است. علامتِ دلسوزانه بودن انتقاد این است که وقتى انسان انتقاد را بیان مى‌کند، نقطه‌ى قوّت را هم در کنار او بیان کند تا معلوم بشود که بناى نظر شخصى، بناى انتقام‌گیرى و بناى اذیت کردن ندارد؛ والا اگر ما یک مجموعه‌اى داشته باشیم که نقاط قوّت و نقاط ضعفى هم دارد، آن وقت در بیان انتقاد، نقاط قوّتش را اصلاً در نظر نگیریم و به زبان نیاوریم، بعد یک یا دو یا ده‌تا از نقاط ضعف را همین طور بنا کنیم گفتن؛ معلوم است که تضعیف خواهد شد. علامت این که نمى‌خواهیم تضعیف کنیم، این است که نقاط قوت را هم بیان کنیم. حالا اگر یک وقت در موردى انتقادى هم داریم، بگوئیم؛ اشکالى ندارد و کسى با آن مخالفتى ندارد.

اگر آقایان از این دیدگاه که همه می‏خواهند نظام و اسلام را پشتیبانی کنند به مسائل بنگرند، بسیاری از معضلات و حیرتها برطرف می‏گردد ولی این بدان معنا نیست که همۀ افراد تابع محض یک جریان باشند.... که انتقاد سازنده معنایش مخالفت نبوده و تشکل جدید مفهومش اختلاف نیست. انتقاد بجا و سازنده باعث رشد جامعه می‏شود. انتقاد اگر بحق باشد، موجب هدایت دو جریان می‏شود. هیچ کس نباید خود را مطلق و مبرّای از انتقاد ببیند. البته انتقاد غیر از برخورد خطی و جریانی است.
حذف و تخریب دیگران ضربه به اسلام و انقلاب است

اگر در این نظام کسی یا گروهی خدای ناکرده بی‏جهت در فکر حذف یا تخریب دیگران برآید و مصلحت جناح و خط خود را بر مصلحت انقلاب مقدم بدارد، حتماً پیش از آنکه به رقیب یا رقبای خود ضربه بزند به اسلام و انقلاب لطمه وارد کرده است.

در هر حال یکی از کارهایی که یقیناً رضایت خداوند متعال در آن است، تألیف قلوب و تلاش جهت زدودن کدورتها و نزدیک ساختن مواضع خدمت به یکدیگر است. باید از واسطه‏ هایی که فقط کارشان القای بدبینی نسبت به جناح مقابل است، پرهیز نمود. شما آنقدر دشمنان مشترک دارید که باید با همۀ توان در برابر آنان بایستید، لکن اگر دیدید کسی از اصول تخطی می‏کند، در برابرش قاطعانه بایستید.

من میگویم شما انتقاد کنید، منتها انتقاد به معناى واقعى کلمه؛ یعنى مبارزه و چالش خیر و شر را نشان بدهید تا معلوم شود که اگر این نقطه‌ى زشت و مردود در جامعه هست، اما انگیزه‌اى براى رفع آن وجود دارد، جریانى براى نابودى آن وجود دارد. اگر فقر را نشان میدهید، معنایش این نباشد که در جامعه فقر هست، اما هیچ انگیزه‌اى براى مبارزه‌ى با فقر وجود ندارد. اگر اینجور شد، طبعاً فیلم یأس‌آور میشود؛ فضا را تاریک نشان میدهد و برخلاف واقعیت هم هست.

نگاهی به شعار "تغییر" اوباما در پایان دوره ریاست جمهوری وی

پایگاه خبری ریانووستی روسیه طی مقاله ای اظهار داشت: قول تغییر اوباما که موجب پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد، از روز اول تنها برای فریب افکار عمومی بوده و هیچ ایده ای برای عملیاتی کردن آن وجود نداشت.


 

به گزارش آشیانه نیوز به نقل از ریانوستی، واقعیت سیاسی امروز که در واشنگتن به آن عمل می شود کاملا برخلاف آن چیزی است که در ابتدا شعار آن داده می شد.

پیش از پیروزی در انتخابات یا برنده شدن جایزه صلح نوبل اوباما یک فرد قانون مدار وانمود می کرد که سراسر سخنرانی های انتخاباتی اش از حل موانع پیشرفت های سیاسی دوران بوش و تغییر سیاست های خصمانه و جنگ افروزانه وی دم می زد.

سه سال بعد بسیاری از انجمن های مردمی و مدافعان حقوق بشر که روزی پس از پایان سخنرانی های اوباما وی را تشویق می کردند، از توهمی که درآن زندگی می کردند خارج شدند.

دولت اوباما نه تنها هیچ پاسخگویی نسبت به شکنجه ها، بازجویی ها و تعقیبات خود به مجامع جهانی و اذهان عمومی ارائه نداد بلکه با احیای کمیسیون نظامی پروژه ترورهای اشخاص را تقویت نمود. این ترورها در بسیاری از موارد شامل ترور شهروندان آمریکایی نیز می شود.

"ماریا لاهود"، یکی از اعضای مرکز حقوق قانونی آمریکا در گفتگویی اذعان نموده است، اوباما علیرغم شعارهای تبلیغاتی اش موقعیت داخلی و بین المللی ایالات متحده را وخیم تر از گذشته کرده است.

افزایش خشونت های پلیس علیه شهروندان آمریکایی و افزایش بودجه نظامی برای پیگیری جنگ های عراق و افغانستان نشان دهنده عدم تغییر در سیاست های کلی دولت است.

نوآم چامسکی، زبانشناس، نویسنده و کارشناس برجسته سیاسی در این باره گفته است، از دولت بوش به اوباما تنها یک انتقال سیاست رخ داده و هیچ تغییری وجود نداشته است. آدم ربایی، دستگیری افراد بی گناه و زندانی کردن انها در گوانتانامو، بگرام و دیگر اتاق های شکنجه برای استخراج اطلاعات موهوم از آنان به قتل و ترور یکباره آنان تبدیل شده است قتل بن لادن بدون محاکمه وی در دادگاه از جمله این گونه سیاست هاست.

مورد دیگر افزایش تولید و استفاده از هواپیماهای جنگنده بدون سرنشین در خاورمیانه بخصوص پاکستان است. تعداد حملات این جنگنده های بدون سرنشین در منطقه و بمباران مناطق مسکونی طی دو سال گذشته برابر با کل تعداد حملات آنها در 8 سال ریاست جمهوری بوش می باشد. همچنین بسیاری از مردم از آثار مغناطیسی و اشعه های ساطع شده از جنگنده ها دچار بیماری های ناشناخته می شوند.

"جرمی اسکایل"، نویسنده و خبرنگار آمریکایی در گزارش خود در روزنامه نیویورک تایمز اظهار داشته، هم اکنون دوران تلخ و وحشتناکی از تاریخ آمریکا را می گذرانیم. بحران های مالی و سیاسی، جنگ های خاورمیانه و اختلافات داخلی به اوج خود رسیده و هیچ تغییری در وضعیت نابسامان دموکراسی و آزادی در جهان دیده نشده است.

گروه های آزادی خواه شهروندی معتقدند که برای اولین بار در دوران فعالیت های خود با موانع و معضلات سنگین مواجه شده اند.

"سارا فلوندرز"، یکی از اعضای مرکز اقدامات بین المللی در مصاحبه با ریانووستی گفته است: قوانین حقوقی جدید موجب گسترش خشونت های داخلی شده است. همچنین تصویب بسیاری از این قوانین مجوزی برای شروع جنگ وادامه آن محسوب می گرددکه جنگ و خشونت را در جهان افزایش می دهد. دستگیری های گسترده بدون برگزاری دادگاه و اثبات جرم که توسط ارتش آمریکا در کشورهای مختلف انجام می گردد، ناقض تمام حقوق بشر بین المللی است.

حقیقت جنگ های آمریکا به شکل ترورهای نامحدود اشخاص بوده که در بیشتر کشورهای جهان بطور مستقیم و غیرمستقیم اجرا می گردد.

واشنگتن هیچ توضیحی برای دستگیری های مخفیانه، آدم ربایِی، ترور های افراد، حملات جنگنده های بدون سرنشین و بمباران مناطق مسکونی ندارد.

جنبش های گسترده در بیش از 100 شهر آمریکا و سرکوب این اعتراضات توسط پلیس نشان دهنده نارضایتی عموم شهروندان آمریکایی ازاین نوع سیاست های کاخ سفید است.

در انتهای این مقاله آمده است: بدیهی است اوباما بسیاری از پل های پشت سرخود را خراب کرده و پایان دادن نمایشی جنگ عراق نیز نمی تواند چهارسال کشتار و خشونت وی را پاک کند. بعلاوه اعتراضات میلیونی مردم و تشدید بحران های اقتصادی نیز بیش از پیش ناکارآمدی وی را به همه اثبات کرده است.

انتخابات و امام روح‌الله

تخریب کاندیداهای دیگر برای اسلام فاجعه‌آمیز است

لازم است مطلبی را که گاهی شنیده می‌شود که برای تبلیغات انتخاباتی بعضی از کاندیداها- خدای نخواسته- بعضی دیگر را تضعیف یا توهین می‌کنند، در رابطه با آن تذکر دهم که، امروز این نحو مخالفتها خصوصاً از چنین کاندیداهایی، برای اسلام و جمهوری اسلامی فاجعه‌آمیز است...

آشیانه نیوز

لازم است مطلبی را که گاهی شنیده می‌شود که برای تبلیغات انتخاباتی بعضی از کاندیداها- خدای نخواسته- بعضی دیگر را تضعیف یا توهین می‌کنند، در رابطه با آن تذکر دهم که، امروز این نحو مخالفتها خصوصاً از چنین کاندیداهایی، برای اسلام و جمهوری اسلامی فاجعه‌آمیز است.

اگر فرضاً کسی در دیگری مناقشه دارد، ابراز آن در بین مردم هیچ مجوزی ندارد، و حیثیت و آبروی مؤمن در اسلام از بالاترین و و والاترین مقام برخوردار است، و هتک مؤمن، چه رسد به مؤمن عالِم، از بزرگترین گناهان است و موجب سلب عدالت است.

امید است ان‌شاءالله چنین مطلبی نباشد و اگر غفلتاً اتفاق افتاده است تکرار نشود. 

 

(پیام به ملت ایران، 61/9/16، صحیفه امام، جلد 17، صفحات 134-133)/س2

جشنواره " سزار 2012 " ، راز برهنه شدن گلشیفته فراهانی + سند

این فیلم جزء مجموعه ای است که از هفت بازیگر جوانی که نامشان برای نامزدی بخش بهترین "بازیگر مستعد" جوایز سینمایی سزار مطرح شده است، تهیه شده است که آنها را در حال عریان شدن نشان می دهد.

 

به گزارش آشیانه نیوز، وب‌سایت فرانسوی‌زبان «مادام لا فیگارو» این هفته کلیپی ویدئویی روی وب‌سایت خود قرار داد که در آن هفت بازیگر نامزد جایزه سزار، اسکار سینمای فرانسه، در حال برهنه شدن دیده می‌شوند. گلشیفته فراهانی یکی از این بازیگران است که متأسفانه از همه اینها مستهجن تر است .در این کلیپ سیاه‌وسفید که تصویری از آن نیز در صفحه فیس‌بوک گلشیفته فراهانی قرار داده شده این بازیگران در حال برهنه کردن نیم‌تنه بالایی خود دیده می‌شوند.

این در حالی است که مجله فیگارو عکس گلشیفته فراهانی را روز چهارشنبه از این مجموعه حذف کرد و فیلم رسمی آن که در یوتیوب منتشر شده بود، مدتی در دسترس نبود.

در مقابل نیز مخالفان برهنه شدن گلشیفته فراهانی در مقابل دوربین را عملی مذموم بر شمرده اند و آن را مغایر با ارزشهای یک زن دانسته اند

 

در سال 2011 نیز گلشیفته فراهانی در فیلم "جای اژدها" براحتی بازیگر مرد فیلم "دوگاری اسکات" را می بوسد و در تختخواب هتل با لباس خواب در کنار اومی خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند.

کم نبودند کسانی همانند گلشیفته فراهانی که با امید به تبدیل شدن به ستاره سینمای هالییوودی به تمام سنت های وطنی اش پشت پا زدند و همه چیز را نادیده گرفتند.
اما در نهایت و زمانی که استفاده تبلیغاتی این ستاره ها به پایان می رسد کم کم نشریات مبتذل مد هم حتی به سراغ آنها نخواهند رفت و تازه تلخی غربت و مزه گس آلت دست شدن حس می شود. احساس بدی آنقدر بد که تلخی آن را حتی می شود از تکذیبیه پدر گلشیفته یعنی بهزاد فراهانی در خصوص این رفتارهای دخترش حس کرد.

سلاح های "بیولوژیک" آمریکا در کجا تولید می شود؟ + تصاویر

از آزمایشگاههای مخفی آمریکا چه می دانیم؟ سلاح های بیولوژیک آمریکا در چه مکان هایی تولید میشود؟ پایگاه تحقیقاتی مخفی فورت دیتریک در این میان چه نقشی را برعهده دارد؟ برای رازگشایی از این سوالات با گزارش های ویژه مشرق همراه باشید...... در ادامه مطلب.....

ادامه مطلب ...