به گزارش آشیانه نیوز به نقل از تابناک ، در اعترافات برخی از افرادی که در ایران به تلاش
برای ترور دانشمندان هسته ای کشور متهم هستند ، آمده است که آنان در جمهوری
آذربایجان توسط عوامل اطلاعاتی این کشور و همچنین موساد آموزش نطامی دیده اند
.
این قبیل اقدامات دولت آذربایجان مسبوق به سابقه است. در مهرماه سال جاری دولت
باکو، چند تن از اسلام گراهای این کشور را تنها به جهت مخالفت با قانون منع حجاب به
66 سال حبس محکوم کرد. در دادگاه باکو این افراد که متهم به ارتباط با ایران بودند،
به جرم اقدام علیه امنیت ملی و تلاش برای تغییر رژیم محکوم شدند. هر چند که این
نتیجه این دادگاه فرمایشی با اعتراضات گسترده مردمی و تشکلهای حقوق بشری همراه شد،
ولیکن در حکم محکومیت این افراد، تغییری حاصل نشد.
نوع ارتباط دولت باکو با
گروهکهای تروریستی همچون منافقین، پژاک و پ.ک.ک و همکاری با سرویسهای اطلاعاتی
همچون موساد و سیا که دستشان به خون دانشمندان و مردم ایران اسلامی آلوده است،
جمهوری آذربایجان را به نوعی کانون توطئه علیه ایران اسلامی در منطقه قفقاز تبدیل
کرده است که طبیعتا سرانجام نیکی برای این کشور به همراه نخواهد داشت.
رفتار ناامید کننده پهپه در برنابئو؛ از تمارض تا را رفتن روی انگشتان مسی
خبرگزاری آشیانه نیوز: مدافع پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در جریان دیدار رفت مقابل بارسلونا بسیار خشن نشان داد و بارها روی مسی خطا کرد.
به گزارش آشیانه نیوز و به نقل از مارکا اسپانیا، مدافع پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا چهره منفی و تاسف برانگیزی از خود به نمایش گذاشت، اکثر سایت های خبری حتی منابع خبری مادریدی بازی پهپه را به تئاتر ناامید کننده ای تشبیه کردند که به هیچ دردی نمی خورد.
پهپه بارها اقدام به تمارض کرد و بازیکنان بارسلونا به شدت از دست او عصبانی بودند، او در یک صحنه دست مسی را زیر پای خود لگد کرد و خود را روی زمین انداخت.
حتی هواداران عصبانی رئال مادرید که شکستی دیگر را هضم نمی کردند از عملکرد پهپه به شدت عصبانی بودند.
خبرگزاری آشانه نیوز: تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا مقابل رئالمادرید به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کند.
به گزارش آشیانه نیوز، جدال دیدنی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر نماینده پایتخت به پایان رسید.
انتخاب پینتو درون دروازه بارسلونا تا حدودی برای مردان کاتالان اشتباه به نظر می رسید و بارسا در همان دقایق آغازین گل خورد.
در نیمه اول کریستیانو رونالدو روی پاس زیبا و هوشمندانه کریم بنزما صاحب موقعیت شد و توانست در دقیقه یازده بازی دروازه پینتو را باز کند.
رونالدو که از ابتدای این دیدار لنگ لنگان به کار خود ادامه می داد در یک لحظه پیکه را جا گذاشت و پینتو را تحقیر کرد.
شبیه همین صحنه برای کاسیاس بارها ایجاد شد و به سختی از پس ضربات هوشمندانه ستارگانی چون اینیستا، فابرگاس و سانچس برآمد.
در نیمه نخست پهپه از رئال مادرید و پیکه از بارسلونا کارت زرد دریافت کردند.
در نیمه دوم همچنان شاهد آرایش تدافعی رئال مادرید بودیم و بازی تهاجمی بارسلونا که هر یک دیگری را به خوبی مهار کرده بود و به هر حال از جذابیت کار می کاست.
بر روی کاغذ هر دو تیم با سیستم 4-3-3 وارد میدان شده بودند اما بازی شناور بارسلونا عملا این ارقام را دچار سردرگمی کرده بود.
کارلس پویول، کاپیتان متعصب بارسلونا در دقیقه 49 بازی گل خورده را جبران کرد تا برنابئو بار دیگر ساکت شده و به یاد الکلاسیکودربی های گذشته بیفتد.
این گل زیبا روی ضربه سر پویول پس از اشتباه راموس در هفتمین کرنر بارسلونا شکل گرفت.
راموس به خاطر خطای عجیب و شدید خود بر روی سانچس کارت زرد دریافت کرد.
بوسکتس از بارسلونا و کوئنترائو از رئال مادرید نیز در ادامه روند بازی خشن و پربرخورد بین دو تیم کارت زرد دریافت کردند.
خوزه مورینیو دست به دو تعویض شجاعانه زد و به جای دیارا از مسعود اوزیل و به جای ایگواین از کایخون، تعویض طلایی خود استفاده کرد.
کایخون در بدو ورودش به خاطر خطای شدید روی مسی کارت زرد دریافت کرد.
برتری بارسلونا در میانه میدان اتفاق کوچکی نبود و خیز آرام و معنی دار بازیکنان تیزهوش این تیم به سمت دروازه کاسیاس بالاخره توسط آبیدال ترجمه شد. او در دقیقه 77 گل دوم بارسلونا را خیلی ساده ثبت کرد.
کاپیتان پویول در دقیقه 79 کارت زرد گرفت و بارسلونا بیش از هر زمان دیگر به صورت کاملا منطقی به اداره کردن بازی پرداخت.
مورینیو خرانرو مهاجم را به جای پهپه نیمه مصدوم و به شدت عصبی و خشن وارد میدان کرد تا ثابت کند دیگر هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد. برای مورینیو شکست 2 بر یک در برنابئو فرق زیادی با شکست 4 بر یک نداشت.
گواردیولا نیز دست به مقابله به مثل زد و به جای سانچس آدریانو را وارد میدان کرد تا با وجود عطش گلزنی با ویژگی های تدافعی خود به پویول و پیکه کمک کند.
سرمربی خوش فکر بارسلونا به ژاوی هم استراحت داد و در دقایق پایانی تیاگو را به زمین فرستاد. این مربی تصمیم به خروج فابرگاس نیز گرفت و به جای او کوئنکای 20 ساله را وارد میدان کرد.
3 دقیقه وقت تلف شده نیز برای سفیدهای شکست خورده سودی نداشت و بارسلونا گامی بلند برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برداشت.
نجف زاده گفت:خبرنگاری یادم رفت وقتی دیشب فهمیدم پسر چهار ساله شهید مصطفی احمدی روشن،هنوز خبر ندارد پدر را شهید کرده اند.پسر را فرستادند خانه خاله،سراغ بابا را نگیرد.
اگر راه ترور باز شد، میلیون ها مسلمان در جهان مقابله به مثل خواهند کرد
آشیانه نیوز: رئیس قوه قضاییه گفت: غربیها باید بدانند که اگر راه ترور باز شد؛ حتماً لازم نیست که ایران انتقام خون جوانان و دانشمندان هستهای خود را بگیرد، بلکه در آن صورت میلیونها مسلمان در سراسر جهان خودشان راه مقابله با این ترورها را خواهند یافت.
ادامه مطلب ...
خبرگزاری آشیانه نیوز: سرانجام بازیگری که کشورش را ترک کرد و به سینمای هالیوود پیوست،چیزی جز بی اخلاقی نبود.
به گزارش خبرگزاری آشیانه نیوز، انتشار عکس نیمه برهنه «گلشیفته فراهانی» در فیسبوک و پس از آن دیگر سایتهای اینترنتی واکنش بسیاری از سینما دوستان را برانگیخت که چرا بازیگری که یک روز با بازی در نقش مادری فداکار در فیلم «میم مثل مادر» خوش درخشیده بود، با پناه بردن به سینمای غرب امروز افتخارش این است تا به حراج گذاشتن نجابتش، عکسش بر جلد یک مجله فرانسوی منتشر شده است.
آنچه که در ابتدا به نظر میرسید که توطئهای است برای هرچه بدنامتر شدن این بازیگر فراری، در کمال تاسف اولین بار توسط خود او با افتخار در صفحه فیسبوکش منتشر شده است.
گلشیفته که روزی در عرصه سینمای ایران اسلامی فعال بود، پیش از این نیز برای بازی کردن در یک فیلم درجه ۳ یا ۴ غربی، تن به بازی در صحنههای غیراخلاقی داده بود، امروز با اینکارش بر آن ذره محبوبیت جا مانده در دل طرفدارانش به حرمت نقشهایی که در ایران آفریده بود، پشت پا زد.
گویا این عکس از فیلم کوتاهی به نام مکاشفهها برداشته شده که بازتابی از تنش و ناراحتی غرب از انقلابهای عربی و بیداری اسلامی است.
در فیلم کوتاه «مکاشفهها» تعدادی بازیگر زن و مرد از جمله «گلشیفته فراهانی» با گفتن جملههای به ظاهر متفاوت و همگی با این معنای مشترک که من میتوانم تغییری عمیق در خودم ایجاد کنم و این فقط خودم هستم که میدانم که این تغییر به چه معناست، اقدام به درآوردن لباسهایشان میکنند، البته نکته جالب توجه این است که در این میان فراهانی تنها بازیگر زنی است که عضوی از بدنش را به معرض نمایش میگذارد.