شهاب حسینی:خودم را به نقش سپردم

در مراسم تقدیر از عوامل "شوق پرواز"؛

شهاب حسینی:خودم را به نقش سپردم


صحبت و بازی به جای "شهید بابایی "دشوار بود و برای حضور دراین کار،خودم را به نقش سپردم.

شهاب حسینی،بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر با اشاره به شخصیت والای "شهید بابایی "در گفتگو با آشیانه نیوز گفت:صحبت درخصوص شخصیت" شهید بابایی" بسیار سخت است و من برای بازی دراین نقش، دل به دریا زدم و خودم را به نقش سپردم.
وی افزود:برای بازی به جای شخصیت "شهید بابایی" عنصر باور و ایمان در جایگاه اول و والایی قرار داشت که با مطالعه و کمک این شهید بزرگوار،به این باور رسیدم.
حسینی با اشاره به بازی متفاوت بازیگران "شوق پرواز" تصریح کرد:حضور و بازی در این مجموعه به دلیل تعمق و تامل ایجاد شده،نگرش مرا به زندگی تغییر داد.
بازیگر نقش شهید بابایی اظهار داشت:"شهید بابایی "برای من یک نقش نبود،بلکه نمود یک زندگی و بهترین نقش کارنامه هنری- کاری ام است.
حسینی،با اشاره به سکانس آخر و لحظه شهادت خود در نقش "شهید بابایی" تصریح کرد:به طور قطع "شهید بابایی" از شهادت خود با خبر بود و ناخود آگاه به استقبال شهادت رفت و من سعی کردم این حس را در خودم جاری کنم.
این بازیگر با اشاره به دادن پیامی به "شهید بابایی" افزود:"خداوند صبر کنندگان را دوست دارد و من به صبر این خانواده بزرگوار تبریک می گویم."
وی درخصوص کمک های شبانه روزی خانواده "شهید بابایی"، خاطر نشان کرد:چندین بار به مطالب پیچیده ای در خصوص شهید بابایی برخورد کردم که با استفاده از مطالب خانم "حکمت" همسر این شهید بزرگوار به نتایج قابل توجهی رسیدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد