فتنه گران پس از افتضاح 25 بهمن در صدای آمریکا به جان هم افتادند

فتنه گران پس از افتضاح 25 بهمن در صدای آمریکا به جان هم افتادند

بی آبرویی و فضاحت به بار آمده در 25 بهمن باعث شد برنامه دیروز صدای آمریکا که برای بررسی علل این اتفاق تشکیل شده بود ، به افشاگری نمایندگان فتنه گران علیه هم تبدیل شود.

به گزارش آشیانه نیوز، تلاش چند ماهه فتنه گران شکست خورده از مردم، برای راه اندازی یک تجمع غیر قانونی با حمایت بیگانگان در داخل کشور به شکست انجامید و فضاحتی دوباره برایشان به ارمغان آورد.

این بی آبرویی باعث شد برنامه دیروز صدای امریکا که برای بررسی علل این اتفاق تشکیل شده بود ، به افشاگری نمایندگان فتنه گران علیه هم تبدیل شود.

" واحدی "، " کاظمیان "و " داعی " سه میهمان حاضر در این میزگرد بودند که در این میان " داعی " به عنوان کسی که رابط جریان سلطنت طلبان شناخته شده با ناراحتی از شورای هماهنگی راه سبز امید با بیان اینکه  این شورا تنها شعار اتحاد می دهد و توجهی به تفکرات دیگری غیر خودش ندارد اظهار داشت : این شورا بدون آنکه کاری در گذشته کرده باشد سعی کرده است با ارتباط گیری گسترده با سناتورهای امریکایی و دولتهای مخالف جمهوری اسلامی ، گروههای دیگر اپوزیسیون را از میدان به در کند .

وی علت کم توجهی مردم و شکست این جریان اعتراضی را حضور موسوی و کروبی ( سران فتنه ) و ضعف مدیریتی آن دو نفر دانسته و با اشاره به این نکته که شورای هماهنگی راه سبز امید چنان موضع گیری می کند که انگار زمان مدیریت موسوی و کروبی ممکلت وضع خوبی داشته ، آزادی این دو نفر را امری بیهوده و غیر قابل تاثیر بر این جنبش دانست .

" داعی " همچنین در خصوص وضع حال این جنبش با اظهار آنکه جنبشی دیگر وجود ندارد و این حرکت دیگر نمود عینی ندارد ، ایجاد شورای هماهنگی راه سبز امید توسط رهبران جنبش سبز ( سران فتنه ) را علت اصلی فروکش کردن جنبش اعتراضی عنوان کرد .

" کاظمیان " از فعالان ملی مذهبی در جواب" داعی " با ذکر این مطلب که کسانی که مخالف این شورا هستند خود را به این سیستم نچسبانند و راه خودشان را بروند ،علت عدم حضور طرفدارانشان در تجمع غیرقانونی دیروز را عدم تامین امنیت ایشان توسط حاکمیت عنوان کرده و روشهایی چون سوت زدن و جذب حداکثری از" گوگوش تا سروش " را برای فشار به حاکمیت پیشنهاد کرد!

وی با دفاع از منشور شورای هماهنگی راه سبز امید آنرا مورد تایید موسوی و کروبی (سران فتنه) دانست که با مخالفت " واحدی " دیگر مدعی جریان فتنه روبرو شد .

"واحدی" اما با ابراز ناراحتی از عدم خبر رسانی فعال سایت های مرتبط با اصلاح طلبان در خصوص فراخوانی فتنه گران ، روی برگرداندن مردم از فتنه گران را مرتبط با این موضوع دانسته و اظهار داشت : علت اصلی ریزش فاحش نیروها بلاتکلیفی در خود جریان ماست .

گفتنی است با مراجعه به شبکه های اجتماعی فعالان اپوزیسیون ،اکثر آنان با سرخوردگی از هزینه های بی حد و اندازه و همچنین تمسخر بعد از شکست اینگونه حرکات بی نتیجه ، علت اصلی فراخوان های اینچنینی را تلاش" شورای هماهنگی راه سبز امید" برای جذب منابع مالی از کشورهایی چون آمریکا و اتحادیه اروپا در جهت منافع خود و نه جنبش، ارزیابی کرده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد