اعلام آمادگی رئیس سپاه حفاظت هواپیمایی برای آموزش به سایر کشورها


اعلام آمادگی رئیس سپاه حفاظت هواپیمایی برای آموزش به سایر کشورها

جانشین فرمانده حفاظت هواپیمایی گفت: امنیت پرواز ایران در سطح بالایی از استانداردهای جهانی قرار دارد و آمادگی آموزش آن به کشورهای برادر و دوست وجود دارد.

سردار محمد جواد خوش نواز جانشین فرمانده حفاظت هواپیمایی در گفتگو با آشیانه نیوز درباره تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر بیداری اسلامی منطقه گفت: بیداری جهان اسلام الگو پذیر از انقلاب اسلامی ایران بوده و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه مرهون بصیرت و هدایت امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: حرکت های منطقه از روزی که انقلاب اسلامی ایران آغاز شد به سمت جمهوری اسلامی گراییش پیدا کرد و همچنین از زمان تدبیر امام راحل در اعلام برائت از مشرکین که از پیش زمینه های انقلاب اسلامی بوده مشاهده می شود که پیش بینی حضرت امام در گسترش انقلابها به منطقه آمریکای لاتین و مرکزی به وقوع پیوسته و این بیداری در آمریکای لاتین و شمال آفریقا در حال حاضر رخ داده است.

خوش نواز با اشاره به گرایش مسلمانان به سمت جمهوری اسلامی ایران گفت: در طول تمام سال های گذشته ملت های مسلمان منطقه به دنبال حرکت به سمت بیداری اسلامی بوده اند و پس از مشاهده پیروزی و پس از ایستادگی انقلاب اسلامی ایران در مقابل قدرت های جهانی و اینکه چگونه بر مشکلات خود فائق آمده و از مملکت خود دفاع کردند حرکت ملت های مسلمان منطقه به سمت بیداری اسلامی سرعت گرفت.

جانشین فرمانده حفاظت هواپیمایی گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از جریان فتنه که دشمن قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت با استواری و عزم راسخ به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل شده است که به رهبری فقیه عادل، ملت ایران فتنه های قدرت های پوشالی را از بین برد.

وی درادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه 14 بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ایران قدرتمند است و هر جایی که ورود کند آنها نیز قدرتمند خواهند شد و اگر ما دخالتی در امور بحرین می‌کردیم قطعا اوضاع بحرین جور دیگری رقم می خورد همچنین ایران از هر کشوری که در راستای ضدیت با رژیم صهیونیستی قدم بردارد حمایت همه جانبه خواهد کرد.

این مقام ارشد نظامی در ادامه به تهدیدات کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله نظامی به ایران اشاره کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان انقلاب اسلامی علیرغم اینکه تمام گزینه ها را پیش روی خود قرار داده اند اما هرگز اقدام نظامی بر علیه ایران انجام نخواهند داد چرا که اگر می توانستند در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام می دادند و همچنین اگر دشمن توان حمله نظامی بر علیه ما را داشت هرگز کوتاه نمی آمد زیرا که غرب مقاومت 8 ساله ملت ایران در جنگ تحمیلی که دهها کشور قدرتمند مستقیم و غیر مستقیم در آن از صدام حمایت می کردند را دیده بودند.

سردار خوش نواز ضمن تصریح به قدرت دفاعی ایران افزود: ما بارها اعلام کرده ایم که بنیان دفاعی ایران افزایش پیدا کرده و غرب جرات هیچ اقدام نظامی بر علیه ایران را ندارد.

وی در پایان بااشاره به اینکه ایران در سطح بالایی از امنیت پرواز قرار دارد ،گفت: امنیت پرواز ایران در سطح بالایی از استانداردهای جهانی قرار دارد و ایران آمادگی دارد تا به کشورهای دوست و برادر آموزش های لازم در زمینه امنیت پرواز را ارائه دهد زیرا که امنیت پرواز ایران امروز بالاتر از سطح استانداردهای جهان قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد