شعارهای 22 بهمن برپایه تحکیم نظام، وحدت و انسجام ملی باشد

آیت الله غروی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شعارهای 22 بهمن برپایه تحکیم نظام، وحدت و انسجام ملی باشد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه چشم همه ملت‌های مظلوم دنیا به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است،گفت: مردم ایران،‌مثل همیشه با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، پیام‌های دیگری را به جهان عرضه خواهند کرد.

آیت‌الله سیدمحمد غروی در گفتگو با آشیانه نیوز با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن گفت:‌22 بهمن سرآغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درایران است و این در حالی است که با وجود انتشار یأس از سوی دشمنان، مبنی بر عدم ثبات و پایداری در ایران، نظام جمهوری اسلامی ا یران در آستانه ورود به 34 سالگی قرار دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: در طی 3 دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ملت ایران با اتفاقات بسیاری مواجه بوده‌اند و با این وجود در مقابل تمامی محدودیت‌ها، عزم و اراده پولادین داشته‌اند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی، امروز در برخی از دستاوردهای علمی گزینه اول جهان است و این در حالی است که در طی این 33 سال علی‌رغم محدودیت‌ها، دانشمندان کشورمان مایوس نشده و همواره تلاش کرده اند.

این فعال سیاسی با توجه به شرایط حساس فعلی کشور گفت: در شرایط فعلی که دشمنان تلاش می‌کنند، نظام جمهوری اسلامی را بحران زده جلوه دهند و این کشور را از هم گسیخته معرفی کنند، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع و کوبنده در برابر این معادلات مطرح شده است.

وی با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با هفته وحدت، اظهار داشت: کسانی که راهپیمایی 22 بهمن را مدیریت می‌کنند در طراحی شعارها به نقش تحکیم نظام،‌ ایجاد وحدت و انسجام ملی و پرهیز از تفرقه ‌انگیزی توجه کنند.

آیت‌الله غروی اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن، فرصتی مغتنم برای همراهی ملت با نظام است و مردم باید با حضور پرشور در این راهپیمایی،‌خود را برای شرکت در انتخابات مجلس نهم آماده کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:‌همه گروه‌های سیاسی و آحاد ملت باید برای پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور داشته باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد