مترو فردا رایگان است

مترو فردا رایگان است

مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌اهن شهری تهران و حومه گفت: برای شرکت‌ کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم و استفاده از قطار‌های مترو در روز 22 بهمن برای راهپیمایان رایگان خواهد بود.

 

احسان مقدم در گفت‌وگو با آشیانه نیوز افزود: به منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در راهپیمایی و تسریع جابجایی مسافران در روز 22 بهمن سر فاصله زمانی شرکت قطارهای مترو در خطوط 4 و 2 به عنوان خطوط مبنا و اصلی که در مسیر راهپیمایی

قرار دارند کاهش خواهد یافت و حرکت قطارها در ساعت عزیمت به راهپیمایی طبق روال روزهای تعطیل نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:‌سر فاصله زمانی حرکت قطارهای مترو در خط 4 برای جابجایی مسافران از ساعت 8 تا 11 و پنج دقیقه و از ساعت 14 هر 4 دقیقه خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین سر فاصله زمانی حرکت قطارها در خط 2 در شروع مانند روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 14 هر 4 دقیقه خواهد بود.

مقدم ادامه داد:‌در خط یک نیز حرکت قطارها طبق معمول روزهای تعطیل و با آمادگی اعزام قطارهای فوق‌العاده خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو گفت:‌در روز 22 بهمن ضمن هماهنگی با اورژانس تهران نسبت به استقرار آمبولانس در ایستگاه دانشگاه شریف و اکیپ‌های امدادی در ایستگاه‌های نیمه غربی خط 4 شهیدنواب صفوی آزادی و دانشگاه شریف اقدامات لازم صورت گرفته است.

مقدم خاطرنشان کرد: به همت شورای فرهنگی مترو در روز 22 بهمن در 7 ایستگاه مسیر راهپیمایی نمایشگاه عکس انقلاب و بیداری اسلامی برپا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد